dinsdag 27 mei 2008

Nog verder wat LO's afgewerkt.

Ook vandaag ben ik er weer is goed ingevlogen. Nog wat LO's afgewerkt van op de Creanijn Scrapbookdag ALbum-editie. Dat doet mij er wel even aan denken dat ik dringend eens de schetsen van mei moet gaan bekijken op de schetsenblog want natuurlijk heb ik dat nu wat laten liggen.

Bij deze zijn er dan weer foto's verwerkt geraakt van ons lang weekendje aan zee, toen Lotte zo'n zes maand was. Het was haar eerste reisje dat ons allemaal heel goed beviel, zelfs al was het in een caravan waar ik normaal niet zo voor te vinden ben.
De achtergrond waarop de foto's zijn genomen zijn niet zo ideaal maar 't lukt mij echt niet goed om goede foto's te nemen.



2 opmerkingen:

Tante Kaat zei

ziet er weer prachtig uit Kristel !

grtjs, Katz

karin zei

wat gaat het toch vlug hé... weer een boel leuke LO's Kristel ! ben benieuwd naar de rest !