dinsdag 3 juni 2008

Sketches Creanijn maand mei

Bij deze heb ik afgelopen weekend mezelf nog eens aan het werk gezet. De sketches van mei (zie creanijn) moesten er echt nog door. Ik moest en zou de deadline van 5 juni halen, gewoon omdat ik mezelf ken. Ze zouden anders gewoon weer opzij geschoven worden voor de volgende.

Het is me dus gelukt om ze af te werken. De eerste drie zijn van Lotte's eerste verjaardag, de laatste twee zijn van haar Tweede verjaardag. ZO zie je maar hoe ik door elkaar werk. De bodem van de fotodoos is nog niet in zicht maar komt toch al aardig kortbij. Hopelijk krijg ik de komende week en half nog wat afgewerkt zodat ik mij volledig kan uitleven met de camera in Kreta.

Bij deze zijn er dan ook weer 10 LO's afgewerkt voor de challenge. NOg even en ook dat doel werd bereikt.











Geen opmerkingen: