woensdag 14 mei 2008

Waarom moet mij dit weer overkomen?

Jaja, alles liep goed. Vicky organiseert opnieuw een dagje scrappen. Op zaterdag 17/05 in Oostkamp.

Op voetbalgebied liep ook alles naar wens. OHL haalde de eindronde. Officiële start van de eindronde op 18/05. Nu heeft den bond toch wel niet beslist van de bekerfinale op zondag te spelen waardoor de de kalender van de eindronde overhoop werd gehaald (waar kennen we dat van? 't begin van 't seizoen was ook al zo'n miserie). Gevolg: zaterdag 17/05 speelt OHL zijn eerste match. En had die dan nog thuis geweest? Nee, de loting zat me ook al niet bij. We maken namelijk onze verste verplaatsing. Een bezoekje aan Lommel.

Dus ja, nu moest ik dus kiezen, Scrappen of de eerste match van de eindronde. Naar alle twee keek ik al ontzettend uit dus is de beslissing maar gevallen. Ik ga naar Vicky om te scrappen, zal dan spijtig genoeg iets vroeger afscheid nemen van iedereen, om dan huiswaarts te keren, iedereen op te pikken en door te rijden naar Lommel voor de voetbal. Zo kan ik allebei toch nog meemaken, maar toch vind ik het zo iets typisch voor mij. Als ik dan al eens iets plan..... dan moet het toch weer allemaal samenvallen.

Maar goed, ik kan niet anders dan mij erbij neer te leggen. 't Zal een drukke dag worden, met hopelijk een leuke afloop. Een heel album volgescrapt en winst voor OHL in Lommel.

1 opmerking:

karin zei

Hopelijk 's avonds ook nog een geslaagde afloop hé !
De dag was alleszins geslaagd !
ben benieuwd naar de afgewerkte schetsen !
KArin