woensdag 8 oktober 2008

't wordt nog eens tijd

Hier ben ik dan nog eens. 'k Kreeg al de opmerking dat ik mijn blog wat verwaarloosde en gelijk hebben ze. Wat is er de afgelopen maand zoal gebeurd? Wel, Lotte studeerde af al peuter in de kribbe. Op 1 september vertrok ze dan voor de eerste keer naar school. Haar juffrouw is juf Lily, kortweg JUF genaamd. Ondertussen zijn we al meer dan een maand verder en de kleine meid vind het nog steeds heel LEUK in't schooltje. Als we haar lieten doen, vertrok ze ook op zaterdag en zondag. Maar goed, ik blijf realistisch, dat gaat wel over, het graag naar school gaan.


In september was het dan 'Grote Kermis' in Leuven. Meer dan goed is, zijn we daar naartoe geweest. Met de meter, met de peter en Lottes neefje, met mijn zus en de nichtjes. Het favoriete dat Lotte deed was op de paardjes rondrijden. OK, ocharme die beestjes, maar ze staan er, en worden in principe op tijd afgelost, en Lotte doet het zo graag.



Voila, nu nog twee spreads die ik van de zomer had afgewerkt voor de challenge op de creanijn blog. Vergeten van ze online te zetten, en er zijn er nog maar ze allemaal terug uithalen heb ik geen zin in. Deze hebben gewoon nog geen plaatsje in één van de albums.

Schets 11


Schets 1


Voila, dat is het voor dit berichtje. Er volgt nog een ander ook.

Geen opmerkingen: