woensdag 8 oktober 2008

Scrapweekend

OK, hier volgt nog een berichtje.
Afgelopen weekend trokken we met zo'n 18(? in totaal) vrouwen op weekend naar Lichtervelde. De bedoeling was om een gans weekend niks anders te doen dan scrappen. Een heel uitgebreid verslag moet je nu niet verwachten van mij want ben niet zo best is verslagjes. Wie veel meer wil weten kan altijd terecht op de blogs van mijn medescrappers.

Kort: Vrijdag avond, na drie en half uur rijden kwam ik om 20u15 ter plaatse. Op nog enkele afwezigen na, zat iedereen al lekker te scrappen. Dus ja, uitpakken was de boodschap. Eens de laatste toegekomen was konden we dan eindelijk eten :-) (Grapje hé Krisje). 't Was ook nodig dat we aan 't eten begonnen want gezien de hoeveelheid die er in de kasten en koelkast lag, konden we daar best wel een ganse week overleven. OK, 's avonds spelleke Bingo (hm, 's nachts dus) en rond half drie, drie uur lagen we ongeveer allemaal in ons bed.

De volgende dag hebben we van de opklaringen gebruik gemaakt om wat groepsfoto's buiten te nemen en verder hebben we weer lekker gescrapt. Er was wel nog wat volk bijgekomen en diegene die 's avonds zouden vertrekken waren er ook nog, dus overdag werd het wat krap maar uiteindelijk had iedereen wel wat om handen. Die avond hebben we dan nog een leuk spelletje gespeeld (wie helpt mij met de naam?), zo een pakje doorgeven en als de muziek stopt een dan mag je er een blad afscheuren. Dan moesten we opdrachtjes doen om onze prijs in ontvangst te nemen. De eerste opdracht was een lange. JE begon met één foto en een blad cardstock. Dat moest je doorgeven aan de volgende die er dan iets mee moest doen, en zo de hele tafel rond.

Dit was het resultaat met mijn foto:


Dit speelde duurde heel lang maar gelukkig hadden we entertainment ondertussen (de opdrachten waren altijd per twee). Ons Vicky heeft lustig voorgelezen uit een heel leuk boekje :-) Nu ja, het boekje zelf was niet zo leuk maar het resultaat van Vicky's voorleeskunsten was echt bangelijk goed. Dus ook de tweede nacht was het zo'n drie uur dat we in bed lagen. Zondag een beetje uitgeslapen maar nu ni voor 't zeggen da 'k uitgerust was.

Heb dan nog enkele kaartjes gemaakt en dan rustig beginnen pakken. Uiteindelijk bleven we nog met vijf over. De keukenkasten waren leeggemaakt, de kamers waren leeg en opgekuist en vier lustigen die echt van geen ophouden wisten waren nog lustig aan 't cutten met de cricut enz... Toen heb ik maar besloten dat het voor mij goed geweest was zo. Thuis was er nl nog een kleine meid die mama een heel weekend gemist had en ik vreesde toch weer voor het verkeer, ook al was het zondag. En ja hoor, ter hoogte van Aalter was het weer zo ver. Lekker in de file tot bijna aan Gent. Maar goed, ik had iets meer geluk dan vrijdag. Deze keer deed ik er maar twee uur over, das toch al maar 40 minuten langer dan de GPS aanwees, en gezien het regenweer was dat wel te verwachten.

Lotte was heel blij mama weer te zien want slapen zat er niet in bij de kleine meid. Tot 22u heeft ze rond mijn benen gehangen. Gelukkig waren we maandag een dagje thuis en hebben we lekker van elkaar genoten. En zo was mijn afwezigheid tijdens het weekend weer goedgemaakt.

Bij deze dan nog even mijn scrapresultaten van het weekend. De meeste foto's zijn van onze reis naar Kreta.

Schets 32
Schets 40
Schets 30

2 opmerkingen:

Tante Kaat zei

goh Kristel, wat ben jij actief geweest zeg ! Ik vrees dat ik amper aan 3 lootjes kom :$
Maar ja, het was ook zo gezellig ...

en btw, het pakjesspel, dat was iets van "Pass the parcel"

grtjs, Katz

karin zei

Hey Kristel wat een toffe resultaten en zo productief dat je geweest bent, maar ja had al op de scrapbookdag bij Vicky gezien dat jij een vlugge was ...:)
vond het leuk om je nog eens te ontmoeten !