zaterdag 19 april 2008

Weer even geleden

Hoi iedereen,


't Is blijkbaar al een tijdje geleden dat ik nog iets op mijn blog heb gezet dus bij deze nog eens een berichtje. Na mijn superenthousiast bericht over de scrapbookdag bij creanijn lijkt het dat ik stilgevallen ben maar niets is minder waar. Ik heb hier geloof ik nog een viertal spreads liggen maar.... ik moet ze nog afwerken en daar vind ik maar de tijd niet voor. Dus heb ik de oplossing gevonden. Op 't werk is het nogal hectisch de laatste tijd en dat begon wat op mijn gemoed te werken dus heb ik besloten om maandag een dagje vrijaf te nemen. 't Is echt eens nodig, wat tijd voor mezelf. Dus Lotte gewoon naar de kribbe en 't ventje op pad om te werken. Resultaat: ikke lekker baas in huis en niks anders doen dan luieren en natuurlijk SCRAPPEN. En of ik dat ga doen. 't Moet echt vooruit gaan want in minder dan twee maand stijgt ons vliegtuigje op naar Kreta en daar zal weer wat gefotografeerd worden.


Voila, nu nog wat verderhelpen met de kuis hier zodat meneer niet kan klagen als ik maandag niks doe :-)


Groetjes


Kristelc

Bijgevoegd dan eindelijk ook een foto van onze snuffel.

2 opmerkingen:

Creanijn zei

Heerlijk, zo eens een dagje voor jezelf! Dat zal je maandag wel zo merken. Soms moet je inderdaad eens alles aan de kant kunnen schuiven om te doen wat je graag doet.
Nog een fijn weekend alvast en veel plezier met het scrappen maandag!!!

Creanijn zei

O ja, hihi, bijna nog vergeten, maar die Snuffel ziet er ook een leuk nijntje uit hoor! En, klopt het dat hij een tattoo in zijn oortje heeft?
Groetjes,
Vicky