dinsdag 1 juli 2008

Terug van weggeweest

Jaja, hier zijn we weer. Terug in Belgenland. Met een hele hoop foto's rijker kunnen we er weer helemaal tegenaan gaan.

Heb al zo wat rondgesurft en vanalles ontdekt. Een leuk wedstrijdje op de creanijn blog ontdekt, maar daar moet ik het fijne nog van uitpluizen. Ik heb alleszins al door dat er wat gescrapt gaat moeten worden als er deelgenomen wordt. Een leuke uitdaging alleszins al.

Deze namiddag ben ik thuis, dus dat wordt scrappen geblazen, want zit nog achter met de schetsen van juni en die MOETEN echt nog af.

En verder gaan we het dus is bekijken wat we moeten doen, maar linkjes die staan er op mijn blog al wel genoeg denk ik :-) Soms lijk ik wel aandelen te hebben bij Creanijn :-)

Hehe, zonder het zelf echt te beseffen heb ik ondertussen toch al aan één voorwaarde voldaan. Ik heb een berichtje geplaatst over de blog candy van creanijn.

En voor wie Creanijn-sketches nu nog niet kent: Het is een blog van Vicky (=Creanijn) waar elke week een nieuwe schets op komt. Op basis van deze schetsen kun je dus naar hartelust combineren en leuke LO's maken.

Zeker de moeite waard dus.

Geen opmerkingen: