maandag 17 maart 2008

Nieuw gezinslid op komst.

Gisteren was het dus het verjaardagsfeestje van mijn oudste nichtje. Van haar oma kreeg ze een leuk dwergkonijntje. De kindjes waren in de wolken en om eerlijk te zijn, IK OOK. Zo'n schattig ding. Ook Lotte liet nogal wat vreugdekreetjes toen ze het diertje aaide. 's Avonds vroeg papa of ze ook een konijntje wilde en met van die vragende bambi-oogjes zei ze van JA. Dus hebben we besloten dat het eigenlijk wel moet kunnen, zo'n klein schattig ding erbij. Het broertje of zusje laat maar op zich wachten dus waarom in tussen alvast geen babykonijntje. Natuurlijk kunnen we van Lotte nog niet verwachten dat ze er al goed voor gaat zorgen, dus dat gaat voor ons zijn. Maar intussen kunnen we haar toch al leren dat ze voorzichtig moet zijn enzo, en dat is als grote zus dan ook al een goede oefening. Voor mij gaat het ook leuk zijn aangezien mijn kleine meid toch niet meer zo graag op mama's schoot komt liggen 's avonds, dan kan ik lekker knuffelen met ons konijntje. Nu nog een geschikte naam vinden maar dat wijst zichzelf mss wel uit als we het beestje zien.

1 opmerking:

Creanijn zei

Hihi, hoe tof! Ook een konijntje als huisdier. en als je advies nodig hebt, je weet me wonen hé.
Ben al benieuwd hoor naar jullie nieuwste familielid.
Groetjes,
Vicky