zondag 10 mei 2009

Druk

Hoi iedereen,

Ik besef het maar al te goed dat het hier tegenwoordig wat stillekes is maar daar heb ik een goede rede voor.

Wij hebben onlangs de grote stap gezet om een bouwgrond te kopen en dus dat heeft tot gevolg dat we op dit moment veel bezig zijn met plannen van ons droomhuisje te laten uittekenen enz.... Daar kruipt dus heel veel tijd in hé.

Op scrap/stempelgebied ligt alles hier dus een beetje stil.

Gisteren heb ik wel terug een nieuw fototoestel gekocht. Ik had vroeger ne canon eos 50 (reflex) maar door het digitale bleef het tegenwoordig bij mijn compact cameraatje.

Na lang nadenken heb ik dan nu mijn canon eos 450D gekocht. En daar ben ik nu dus wel direct mee in actie geschoten. Ik heb de smaak van het fotograferen terug te pakken en het gevolg daarvan zal wel zijn dat ik terug wat meer ga moeten scrappen.

Goed, moederdag of niet, ik ga mij terugtrekken in mijn keuken .
Ik probeer zeker terug wat actiever te worden.

Groetjes
Kristel

Geen opmerkingen: